Tilbake til alle arrangementer

GRØNN MARKEDSFØRING OG KOMMUNIKASJON - el og automasjon

Om kurset

I dette kurset ser vi på psykologiske barrierer som bidrar til å forklare hvorfor det er så vanskelig å få til nødvendige endringer i holdninger og handlinger, samtidig som vi ser på strategier for å snakke om klima på måter som kan motivere oss til å endre oss.

Hva lærer du?

  • Bidra i å planlegge og gjennomføre kommunikasjons- og markedsføringstiltak for synliggjøring av bærekraft i virksomhetens grønne produkter og tjenester.


Kurset tilhører kursserien Bærekraft som konkurransefortrinn, ved BI

  • Oppstart: 26. august (læringsplattformen Insendi åpner)

  • Nettforelesninger: Mandager kl. 13-16: 30.08, 06.09 og 13.09


Forrige
Forrige
26. august

GRØNN MARKEDSFØRING OG KOMMUNIKASJON - reiseliv

Neste
Neste
13. september

NETTBASERT UTDANNINGSTILBUD FOR DETALJ- OG FAGHANDEL